serwis 601 634 745  pomoc drogowa 24H 601 064 433
Godziny Otwarcia
24H - numer alarmowy
 601 634 745

Godziny pracy biura:
Pon-Pt: 700-1700

O Nas

Zapraszamy do naszej firmy. Zapewniamy profesjonalną obsługę.

O Nas

Historia firmy Leszek Richert – Blacharstwo i Lakiernictwo sięga 1991 roku. Jesteśmy firmą rodzinną, która poprzez ciągłe doskonalenie z roku na rok stara się poszerzać ofertę, a tym samym zapewniać Klientowi kompleksową obsługę.

Przez ten długi okres zdobyliśmy ogromną ilość doświadczeń w obszarze napraw blacharsko-lakierniczych. Wdrożyliśmy nowoczesne rozwiązania technologiczne i wypracowaliśmy bardzo dobrą opinię na temat zakładu zdobytą dzięki indywidualnemu podejściu do każdego Klienta oraz wysokiej jakości napraw. Z naszego zakładu każdego roku wyjeżdża setki samochodów, których właściciele zauważają wysoką jakość napraw, obsługi warsztatu i dbałość o każdy, nawet najdrobniejszy szczegół.

Dowiedz się więcej...

Odbiór

Firma Leszek Richert - Blacharstwo i Lakiernictwo po dokonaniu naprawy skontaktuje się z Państwem w sprawie ustalenia terminu odbioru pojazdu dlatego istotne jest aby pozostawić dane kontatkowe do właściciela pojazdu.

Po ustaleniu terminu odbioru pojazd będzie czekał na Panstwa w siedzibie firmy:

Gdańsk - Kokoszki

ul. Osiedlowa 38

Każdorazowo istnieje możliwość skontaktowania się z biurem klienta w sprawie ustalenia szczegółowych warunków odbioru pojazdu.

Tel. (58) 349 58 45

E-mail - biuro@serwis-richert.pl

lub

Właścicielem:

Leszek Richert - 0 601 634 745

Przedstawicielem firmy:

Łukasz Richert - 0 601 064 433

000 -  0 667 634 745

Samochody zastępcze:

Klient otrzymuje pojazd sprawny, bez uszkodzeń i w takim stanie powinen zostać zwrócony. Wszelkie uwagi dotyczące stanu samochodu należy zgłosić pracownikowi  w momencie odbioru samochodu.

Paliwo

Klient otrzymuje samochód z określonym zbiornikiem paliwa i powinien go z takim stanem zwrócić (dane stanu paliwa są rejestrowane). Wszystkie uwagi dotyczące stanu paliwa należy zgłosić pracownikowi w momencie odbioru samochodu. Koszt paliwa zużytego podczas wypożyczenia oraz opłatę za ewentualną usługę dotankowania pojazdu pokrywa Klient.